8.8.11

ASSEMBLY Summer 2011 & Blogimiitti, pikapäivitys



Rakas päiväkirja... fldkjgdzng... eli siis ensiksi olen todella otettu, kun  lyhyen ajan sisään on tullut useita uusia lukuijoita ja DA monet sarjakuva ihmiset ovat jaksaneet watchata ja favettaa oikein ryminällä Angelaa. Nöyrät kiitokseni ;_; Kävinmpä tässä Assembly 2011, joka nyt ei cosplayhin liity, mutta nörtteilyyn kyllä.



Oli democompoa, pelicompoa, Starcraftia, musiikkicompoa, pienelokuvacompoa (henk.koht. suosikki), konsertteja, ennenkaikkea datailua, ja....


....Assyilla järjestettiin nyt myös ensimmäistä kertaa BatMudin sponssima cosplay-kilpailu, jonka pääpotti oli 800e. Kyllähän minua vitutti, kun palkinnot ilmoitettiin viikkoa ennen tapahtumaa ja olin sidottuna pahvilaatikoiden täyttämiseen muuton takia. Ensi vuonna sitten mikäli kilpailu vielä järjestetään. Taso oli jees siihen nähden, kuinka lyhyellä varotusajalla heidän piti kisaan valmistautua, onnea voittajille! Minua vituttaa vieläkin...

Assyjen ohessa kävin myös anime/cosplayblogaajien miitissä. En kyllä kovin monelle ihmiselle ehtinyt avaamaan suutani ja fiilikset olivat muutenkin aluksi niinkuin minut olisi heitetty susien syötäväksi. Kaikki tunsivat toisensa ja minä en ketään, mutta siinähän sitä onneksi muutamaan tutustui. Ensi kerralla olen vähemmän epäkohtelias ja voin esitellä niitä taitoja, joita äiti aikoinaan opetti, sanotaan käsipäivää ja esitäydytään. Kun on pälli on pälli, anteeksi. Kiitos kuitenkin miitistä.

Syksy tulee ja se on perseestä, eikä asiaa auta yhtään se että WCS-karsinnat lähestyvät ja paineet kasvavat. Valivalivali, kaikki on perseestä :D Myös Animeseminaari Suomen kuivin tapahtuma on temmannut minut ja yhdistyksen mukaansa järjestämään ohjelmaa monessa mielessä, joten pysyn kiireisenä.


Assyjen jälkeen lisää tätä <333

Kiitos ja näkemiin!


2 kommenttia:

  1. Oli kiva törmäillä! Sori että olin itsekin niin jäässä, ensi kerralla menee varmasti jo vähän rennommin. :''D

    VastaaPoista