31.5.10

The first is the hardest


Kun jostain pitää aloittaa ja olen huono juuri tässä aloitusosiossa niin olen tylsä ja postaan teidän riemuksenne tänne kuvan kauniin lilasta peruukista, joka saa etutukkaa lukuun ottamatta mustan värin. Vaikka peruukki tutorialeja löytyy niin pistän tänne värjäyksen jälkee sitten ohjeita.

No ja vielä lyhyesti... Idea blogista tuli siis siitä, että en voi näitä cossi kuvia, tutorialei ja semmoista laittaa mihinkää muualle internetin ihmemaailmaan. Olen köyhä ja ei ole varaa pitää .com sivua. En myöskään suostu käyttämään Devianarttia, vaikkei minulla olekkaan mitää pätevää argumenttia siihen etten halua. En vaa tyksi. Ja cosplay.com on paskonut profiilini niin, etten voi enää lisätä kuvii, jeeeee! Joten on paras valitella tänne miten revin hiukset päästäni näiden pellepukujen kanssa, hohoo! Ja olen sitten ihan luuseri kuvien muokkauksessa, mutta ehkä opin photoshoppauksen jalon taidon joskus, toivotaan.

1 kommentti:

  1. aww sulla näyttää tää jo hienolta :D opetaha mullekki vähä sitte<3

    VastaaPoista